Dansk

Betingelser og medlemsvilkår PARK PRIME

1. Generelt

PARK PRIME er et betalingsabonnement, der udbydes af PARK CONCEPT A/S, Østergade 9, 6000 Kolding, Danmark, CVR 39386984 (i det følgende benævnt PARK). Ved at acceptere disse betingelser og vilkår for PARK PRIME, indgår du en juridisk bindende aftale med PARK. Det er kun muligt at tilmelde sig PARK PRIME via vores website www.parkstyling.com eller i en af PARK salonerne.

Ved tilmelding til PARK PRIME tilmeldes du samtidige nyhedsbreve og medlemsmails fra PARK, og giver dermed samtykke til, at PARK må sende dig markedsføring, når du accepterer betingelser og vilkår for PARK nyhedsbreve. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevene og medlemsmails, uden det har betydning for dit medlemskab af PARK PRIME.

Du skal være fyldt 18 år for at tilmelde dig PARK PRIME.

2. Betaling

Medlemskab af PARK PRIME koster 33,00 kr. inklusiv moms hver måned. Opsigelse af medlemskabet skal ske i overensstemmelse med punkt 4 nedenfor.

Betaling sker forud hver tredje måned, og den første betaling opkræves ved tilmelding. Dit medlemskab af PARK PRIME fornyes automatisk hver tredje måned og fortsætter, indtil du opsiger det (se nærmere omkring opsigelse under punkt 4). Ved tilmelding til PARK PRIME accepterer du at blive tilmeldt automatisk betaling med betalingskort. Ved registrering til automatisk betaling med betalingskort accepterer du opkrævning af 33,00 kr. inklusiv moms hver måned. Bemærk, at nogle banker kan kræve særskilt godkendelse af dit betalingskort til automatisk betaling, inden du kan tilmeldes medlemsordningen.

Det er muligt at betale med MobilePay eller følgende kort:

  • Dankort 
  • Visa 
  • Visa Electron 
  • Maestro 
  • Mastercard 
  • American Express

Der opkræves ikke gebyr ved betaling på www.parkstyling.com.

Du kan opdatere dine betalingsoplysninger og se dine tidligere betalinger på din profilside på https://parkprime.helpgate.io

Ved manglende betaling vil du modtage meddelelse herom fra PARK. Såfremt du ikke foretager den nødvendige opdatering af dine betalingsoplysninger inden for 7 dage, forbeholder PARK sig retten til at ophæve dit PARK PRIME medlemskab.

3. Medlemskab

Som medlem af PARK PRIME får du følgende fordele:

Medlemsrabat på produktkøb. Du får 20% rabat på køb af PARK produkter foretaget i en af vores fysiske PARK saloner i Danmark samt ved køb online på PARKs officielle webshop www.parkstyling.com med levering i Danmark. Ved brug af medlemsrabatter i din PARK salon, da oplys din frisør dit medlemskab og nummer. Rabatten kan anvendes til køb af varer både til fuld pris og nedsatte varer. Fødselsdagsgave (kun for tilmeldte medlem) Som medlem af PARK PRIME har du mulighed for at købe 2 produkter for 1 produkts pris på din fødselsdag, og du betaler kun for det dyreste produkt. Fordelen gælder udelukkende i fysiske PARK saloner, og begge produkter skal være fra samme salon. Fordelen kan benyttes én gang i forbindelse med din fødselsdag i perioden fra 7 dage før din fødselsdag indtil 7 dage efter din fødselsdag. Fordelen er personlig og gælder kun for den person, hvis navn medlemskabet er registreret i. For at benytte fordelen skal der fremvises gyldig dokumentation for fødselsdato. Medlemsrabatten gælder ikke ved benyttelse af fødselsdagstilbuddet.

PARK-garanti Du får udvidet bytte- og produktgaranti på 60 dage som PARK PRIME medlem.

  

PARK PRIME medlemskab og fordele gælder ikke:

  • Ved køb af gavekort 
  • I kombination med andre fordele, tilbud, rabatter, kampagner, mv. 
  • Ved køb på outlet og/eller andre former for messer

For at gøre brug af din PARK PRIME rabat og dine øvrige medlemsfordele skal du oplyse dit PARK PRIME medlemskab til personalet. For at gøre brug af rabatten online skal du bruge den rabatkode du har modtaget i dit velkomstbrev på mail.

PARK PRIME medlemskabet er gældende for medlemmet og medlemmets husstand, dog med de undtagelser anført i disse betingelser og vilkår.

Ved mistanke om misbrug af PARK PRIME medlemskabet, eksempelvis ved at det benyttes af personer uden for medlemmets husstand, forbeholder PARK sig retten til at ophæve dit PARK PRIME medlemskab uden yderligere varsel.

4. Opsigelse

Medlemskabet af PARK PRIME, er uden binding, og kan opsiges med en måneds varsel. Har du på tidspunktet for opsigelsen betalt for en periode, der ligger efter opsigelsesvarslet, fortsætter dit medlemskab, og du bevarer dine medlemsfordele, indtil betalingsperioden er udløbet, medmindre du ønsker at få tilbagebetalt dette beløb.

For at opsige dit PARK PRIME medlemskab skal du logge ind på din profil på https://parkprime.helpgate.io og under siden ’Abonnementer’ vil du nu kunne annullere abonnement.

Hvis du ved tilmelding til PARK PRIME har accepteret, at PARK må sende dig markedsføring, vil du fortsat modtage nyhedsbreve, indtil du aktivt afmelder dig. Såfremt du ønsker at afmelde dig PARKs nyhedsbreve, kan du gøre dette ved at følge vejledningen i betingelser og vilkår for PARK nyhedsbreve.

5. Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde købet af dit PARK PRIME medlemskab i 14 dage fra tidspunktet for aftalens indgåelse, dvs. fra den dato hvor du tilmelder dig PARK PRIME. Falder den sidste dag for udøvelse af fortrydelsesretten på en helligdag, lørdag, søndag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, udløber fristen den følgende hverdag. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Ved din tilmelding giver du udtrykkeligt samtykke til, og anerkender, at din fortrydelsesret bortfalder, når du foretager dit første medlemskøb, hvorefter det ikke er muligt at fortryde dit køb af PARK PRIME medlemskabet. Du kan dog til enhver tid opsige dit PARK PRIME medlemskab, som beskrevet ovenfor under punkt 4.

For at gøre fortrydelsesretten gældende skal du meddele PARK din beslutning om at fortryde købet i en utvetydig erklæring inden udløbet af din 14-dages fortrydelsesfrist, og inden du foretager dit første medlemskøb.

6. Klagemuligheder

Du har mulighed for at henvende dig til Center for Klageløsning hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen og herefter til Forbrugerklagenævnet, hvis du ønsker at klage.

Vær opmærksom på at visse betingelser skal være opfyldt, før Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet kan behandle din klage. Du kan læse mere på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside www.forbrug.dk.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens adresse: Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

7. Ændring af indhold, vilkår og priser

PARK forbeholder sig retten til med 30 dages varsel at ændre på indholdet af PARK PRIME, herunder tilføje, fjerne eller ændre eksisterende fordele, samt til at

ændre betingelser og vilkår for PARK PRIME og til helt at stoppe PARK PRIME. Ændringer i indholdet og betingelser og vilkår for PARK PRIME vil blive varslet via e-mail. Er der tale om væsentlige ændringer, kan aftalen opsiges med 14 dages varsel med virkning, fra ændringen træder i kraft.

Derudover forbeholder PARK sig retten til at ændre priser. Prisreguleringer vil altid blive varslet via e-mail og vil først træde i kraft fra den efterfølgende betalingsperiode i dit medlemskab. Dit PARK PRIME medlemskab kan således opsiges i henhold til de almindelige opsigelsesregler, uden at du bliver påvirket af prisændringen.

8. Registrering og behandling af personoplysninger

Når du tilmelder dig PARK PRIME, registrerer vi de oplysninger, du afgiver i forbindelse med din tilmelding, og oplysninger afgivet af dig på et senere tidspunkt i forbindelse med opdatering af din profil.

Ved din tilmelding til PARK PRIME accepterer du, at vi opbevarer en digital kopi af købskvitteringer på dine medlemskøb, for at du kan benytte dig af de fordele, som er inkluderet i dit PARK PRIME medlemskab.

Endvidere registrerer vi oplysninger om, hvornår og i hvilke butikker du handler, samt hvilke varer du køber. Disse oplysninger anvendes til statistiske og analytiske formål, herunder bl.a. til at indhente mere viden om vores kunder samt til markedsføringsmæssige formål, herunder bl.a. for at kunne målrette og forbedre den markedsføring, vi sender dig.

Endvidere er du til enhver tid berettiget til at bede om information om, hvilke oplysninger PARK behandler om dig, og du kan altid bede om, at oplysningerne rettes, blokeres eller slettes. Du kan kontakte PARK vedrørende dette på info@parkstyling.com eller på telefon +45 82 82 40 50

Dine oplysninger vil blive behandlet fortroligt og udover som angivet ovenfor, deler PARK ikke dine oplysninger med andre virksomheder og tredjeparter uden din tilladelse, medmindre dette kræves i henhold til lovgivningen, eller det er nødvendigt for at levere en service eller ydelse, som du har købt eller bedt om.

9. Tilfredshedsgaranti

Som en værdsat fordel ved vores medlemskab, tilbyder vi en udvidet tilfredshedsgaranti for vores medlemmer. Denne garanti giver medlemmerne ekstra tryghed og fleksibilitet ved deres køb. Nedenfor finder du de specifikke vilkår og betingelser for den udvidede tilfredshedsgaranti:

1. Udvidet Tilfredshedsgaranti

Medlemmer har ret til en udvidet tilfredshedsgaranti på 180 dage fra købsdatoen. Dette betyder, at hvis et medlem ikke er fuldt ud tilfreds med et produkt, kan de få produktet ombyttet inden for 180 dage efter købet.

2. Krav for Brug af Garantien

For at kunne benytte den udvidede tilfredshedsgaranti, skal følgende betingelser være opfyldt:

  • Kunden skal have været aktivt medlem både på købstidspunktet og frem til det tidspunkt, hvor de ønsker at gøre brug af garantien.
  • Produktet skal returneres i god stand og med alle medfølgende dele og emballage.

3. Dækning af Garantien

Den udvidede tilfredshedsgaranti dækker ombytning af varer. Hvis et medlem ikke finder produktet tilfredsstillende, kan de vælge at få det ombyttet til et andet produkt af samme værdi.

4. Begrænsninger

  • Tilfredshedsgarantien gælder ikke for produkter, der er blevet misbrugt, beskadiget med vilje, eller brugt på en måde, der ikke er i overensstemmelse med producentens anvisninger.
  • Produkter, der er købt uden for medlemskabet, er kun dækket af den almindelige tilfredshedsgaranti på 45 dage.

5. Hvordan Man Gør Brug af Garantien

For at gøre brug af den udvidede tilfredshedsgaranti, skal medlemmet kontakte vores kundeservice inden for 180 dage efter købet. Kundeservice vil guide medlemmet gennem processen for ombytning af produktet.

6. Ændringer i Vilkår

Vi forbeholder os retten til at ændre vilkårene for den udvidede tilfredshedsgaranti. Eventuelle ændringer vil blive meddelt til medlemmerne med passende varsel.

Ved at tilbyde denne udvidede tilfredshedsgaranti ønsker vi at sikre, at vores medlemmer føler sig trygge og tilfredse med deres køb. Vi håber, at denne fordel vil bidrage til en endnu bedre medlemsoplevelse.

Hvis du har spørgsmål eller har brug for yderligere information, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.